روزنوشته های بهروز ایمانی‌ مهر

#نوشتن_را_دوست_دارم
روزنوشته های بهروز ایمانی‌ مهر
:: می‌نویسم نه از آن رو که حرفی برای گفتن دارم؛ بلکه به این خاطر:
"که بیشتر فکر کنم".
"که بهتر و درست‌تر و دقیق‌تر فکر کنم".
" که بیشتر کتاب بخوانم".
" که دایره ندانستنی‌ها و نفهمیدنی‌هایم روز به روز وسیع‌تر شود".
"که ...".

آخرین نوشته‌ها

آخرین نظرات

پیوندها | * دوستان متممی‌ام

پشیمانی

پنجشنبه, ۹ دی ۹۵

    امشب یاد مادر عزیزم افتادم. و یاد صدا بلند کردن‌های دوران کودکی و نوجوانی خودم بر سر ایشان. هرچند الان، هم من می‌دانم و هم ایشان می‌دانند، که آنها از سر نادانی و بچگی بود. با این حال، امشب، خواندن حکایت زیر از کتاب گلستان سعدی و به یادآوردن آن معدود اتفاقات هم، کمی آزرده‌خاطرم کرده است. خوشحالم که امروز، از نعمت وجود ایشان بهره‌مندم و همچنان فرصت جبران دارم. 

وقتی به جهل جوانی بانگ بر مادر زدم دل‌آزرده به کنجی نشست و گریان همی گفت مگر خردی فراموش کردی که درشتی می‌کنی.

چه خوش گفت زالی به فرزند خویش ...... چو دیدش پلنگ‌افکن و پیلتن

گر از عهد خردیت یاد آمدی .................. که بیچاره بودی در آغوش من

نکردی در این روز بر من جفا ................ که تو شیر مردی و من پیر زن

گلستان سعدی (حکایت‌ها)

پنجشنبه, ۹ دی ۹۵

دیدگاه‌ها  (۱)

سلام بهروز عزیز.
ممنون بخاطر مطالب خوبی که توی وبلاگتون می نویسین.
چند روز پیش به وبلاگتون سر زدم و دلم میخواست زیر این پست، براتون کامنتی بذارم که هی فرصت نشد.
می خواستم بگم، خیلی لذت بردم از خوندن این نوشته تون.
و امیدوارم حضور گرم مادر مهربونتون همیشه گرمی بخش زندگی تون باشه و ایشون هم همیشه از حضور گرم شما، شاد و دلگرم باشن. :)
پاسخ:
سلام شهرزاد عزیز و گرامی. 
ممنون بابت لطفتون. خیلی خوشحالم کردین که اینجا کامنت گذاشتین. من هم همیشه سعی ‌کرده‌ام نوشته‌های خوبتون رو بخونم. طراحی سایت‌تون هم برام خیلی شادی‌بخش و انرژیک هست. از داشتن دوستان خوبی چون شما و سایر متممی‌ها به خودم می‌بالم. باز هم ممنون.
امیدوارم شما هم در کنار عزیزانتون همیشه شاد و سلامت باشین.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">