روزنوشته های بهروز ایمانی‌ مهر

#نوشتن_را_دوست_دارم
روزنوشته های بهروز ایمانی‌ مهر
:: می‌نویسم نه از آن رو که حرفی برای گفتن دارم؛ بلکه به این خاطر:
"که بیشتر فکر کنم".
"که بهتر و درست‌تر و دقیق‌تر فکر کنم".
" که بیشتر کتاب بخوانم".
" که دایره ندانستنی‌ها و نفهمیدنی‌هایم روز به روز وسیع‌تر شود".
"که ...".

آخرین نوشته‌ها

آخرین نظرات

پیوندها | * دوستان متممی‌ام

درباره تعهّد

جمعه, ۲۴ دی ۹۵

   همیشه از واژه تعهّد تصور گنگی در ذهن داشتم. "تعهّد در یک رابطه دوستانه" و "تعهّد در یک خانواده"، "تعهّد در یک سازمان" و ...، همگی عباراتی بودند که به دلیل ناملموس بودن، چندان با آنها راحت نبودم. البته همچنان هم چندان شفاف نیست.

با این حال، امروز از کُن‌راد هیلتون (موسس فقید هتل‌های زنجیره‌ای معروف هیلتون) جمله‌‌ای (یا استعاره‌ای) را خواندم که کمی از ابهام این واژه کم کرد و به من در تعریف شاخصی برای سنجش آن، بیشتر کمک کرد:

اگر می‌خواهید کشتی بزرگی را هدایت کنید آن را در قسمت عمیق آب امتحان کنید، زیرا تعداد افرادی که مایل‌اند کشتی کوچکی را در آب‌های کم‌عمق هدایت کنند، بسیار زیاد است.

             Conrad Hilton (1887-1979)

دیدگاه‌ها  (۳)

ممنونم از راهنمایى هاى دوستان . سعى مى کنم کوتاه کننده ى لینک رو امتحان کنم . سپاسگزارم .
۲۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۱ آکوا متمم
سلام بهروز. با اجازت.
رحیمه عزیز از کوتاه کنندده لینک مثل https://goo.gl/gqAJF3 استفاده کنید ببینید مشکلتون حل میشه؟ اونجور که امین آرامش تو آخرین پست وبلاگ قدیمی‌اش می‌گفت بلاگفا اجازه نمی‌ده به بیان لینک بدید.
بهروز جان نمى دونم چرا نمى تونم لینک وبلاگ شما رو در وبلاگ خودم قرار بدم . وبلاگ همه رو قبول مى کنه اما در مورد شما و همینطور طاهره خبارى عزیز نمى شه . مى دونى چرا اینجوریه ؟
پاسخ:
سلام خانم سودمند عزیز. حقیقتش نمی‌دونم ایراد کار کجاست و تا حالا تو وبلاگ بیان به چنین مشکلی برنخوردم. البته من هم خیلی از این چیزها سر در نمیارم، شاید دوستان دیگه مثل آقای کریمی، بدونن مشکل از کجاست. بازهم یک پرس و جو می‌کنم اگه چیزی دستگیرم شد به شما اطلاع میدم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">